W czym możemy pomóc

Public relations

Wprowadzamy produkt na rynek.
Zapewniamy zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.

Aktywny PR

Naszym zadaniem jest tworzenie strategii PR dostosowanej do Państwa potrzeb i oczekiwań wraz z równolegle prowadzonymi działaniami rynkowymi charakterystycznymi dla promowanej branży.

Wspomagamy zarządzanie wizerunkiem i marką (MR/Media Relations). Pomysł, zaangażowanie, kontakty przy niskich nakładach związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej czy wizerunkowej znacznie podnosi skuteczność naszych działań.

Jeżeli Państwa firma:

  • wprowadza na rynek nowy produkt i potrzebuje alternatywnego do klasycznej reklamy sposobu dotarcia do klientów
  • planuje wzmocnić wizerunek własny bądź oferowanych produktów/usług i ma zamiar przeprowadzić kampanię wizerunkową lub reklamową
  • stale kontroluje jakość obsługi klientów i identyfikację pracowników z misją firmy
  • wierzy że outsourcing to tańsza opcja pozyskania specjalistów niż zatrudnienie etatowe

proponujemy skorzystać z naszych usług. Aktywnie wdrożymy segmentowe działania odpowiednio dopasowane do wyżej wymienionych sytuacji.

PR KORPORACYJNY

  • Prowadzenie biura prasowego w celu komunikowania misji, wizji i wartości marki, firmy, zarządu
  • Budowanie relacji z mediami w odpowiednim sektorze rynku
  • Kształtowanie komunikacji wewnętrznej
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową
  • Redagowanie publikacji wewnętrznych ( gazeta firmowa, newsletter)
  • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji
  • Obsługa PR wydarzeń specjalnych – jubileusze firmy
  • Prowadzenie Public Relations w celu budowania relacji B2B
  • Przygotowanie raportu publikacji

PR PRODUKTOWY:

  • Doradztwo i poszukiwanie twarzy marki
  • Wprowadzenie marki na rynek – konferencja prasowa
  • Budowanie społeczności marki w Social Media
  • Konsultacje w zakresie kampanii reklamowych produktu
  • Tworzenie i realizacja komunikacji Public Relations z mediami, inspirowanie mediów do czynnego działania w zakresie publikacji o marce
  • Opracowywanie strategii komunikacji marki, wydarzeń specjalnych i działanie na wzrost rozpoznawalności marki
  • Prowadzenie biura prasowego (informacje prasowe)
  • Cross marketing - nawiązywanie współpracy z partnerami zewnętrznymi
  • Przygotowanie raportu publikacji